Servcorp Hazır Ofis ile taşındığınız ilk gün, işinizi yürütmeye başlamak için ihtiyacınız olan her şeye sahip olursunuz. Küçük ve orta ölçekli işletmeler için bir Hazır Ofis sahibi olmak, geleneksel bir kiralama ve ofis düzenlemesine yatırım yapmaktan çok daha uygun maliyetlidir. Kendi ofisinizi kurmaya kıyasla, aylık maliyetlerde% 60'a kadar tasarruf sağlayabilir. Geleneksel ofis alanından farklı olarak, tamamen mobilyalı bir ofis, ışık hızında ve güvenli internet ile Servcorp'un küresel BT altyapısının kullanımı, ücretsiz arama planları olan küresel bir kurumsal IP telefon ağı, fotokopi makineleri / yazıcılar / tarayıcılar gibi ofis ekipmanlarına erişim elde edersiniz. Tam donanımlı bir mutfağa ve çok daha fazlasına sahip olursunuz. Toplantı Odaları gibi tamamen isteğe bağlı hizmetler ise kullanımınıza göre ücretlendirilir, bu nedenle asla kullanmadığınız bir hizmet için ödeme yapmanız gerekmez.
Servcorp ayrıca, her yerde iyi eğitimli profesyonel sekreterlerden oluşan bir ekibe ve işinizi desteklemek için kendi şirket içi BT ekibimize sahiptir. Kendini işine adamış ekip üyeleri, şirketinizin adına çağrıları yanıtlamaktan postalarınızı ve kuryelerinizi yönetmeye kadar her şeyi sorunsuz halleder. Servcorp ekibi, diğer Hazır Ofislerde aldığınız hizmetlerin üzerinde ve ötesinde hizmetler sağlar. İsteğe bağlı bir hizmet olarak ekibimiz, sunum hazırlığı, çeviri çalışması, yorumlama, satış görüşmelerine yardımcı olma, randevu planlama ve daha fazlası dahil olmak üzere işinizi desteklemek için çeşitli görevleri sizin için gerçekleştirebilir.
Servcorp Hazır Ofisler hakkında daha fazla bilgi edin.