Haberler 2014 | Ağ iletişiminde verimlilik için altı ipucu

  • Hazır Ofis 0 212 371 8500
  • Sanal Ofis 0 212 371 8600
  • Toplantı Odası 0 212 371 8447
  • Türkiye Dışından +90 212 371 8500

HABERLER

Servcorp hakkında en son haberleri ve basın bildirimlerini okuyun.

Ağ iletişiminde verimlilik için altı ipucu

2014 | Servcorp

Yeni bir yıl başlıyor ve işinizi büyütmek istiyorsunuz değil mi? Ağ  iletişimi iş hayatındaki profesyoneller için en güçlü becerilerden biridir. Bu altı basit ipucu ile ağ iletişimindeki başarı ve verimliliğinizi artırın.

1. Ne aradığınızı bilin

Ağ iletişimindeki verimliliği ev ödevlerinizi yapmaya her zaman vakit ayırarak artırabilirsiniz.   Eğer büyük bir iş etkinliğine katılmak üzereyseniz, orada olacak ve ortaya çıkabilecek potansiyel iş fırsatlarını değerlendirebilecek insanlar hakkında önceden araştırma yaptığınızdan emin olun.  Daha fazla bilgiye ihtiyaç duymanız halinde etkinlik yöneticisi ile iletişime geçin ve nasıl bir fırsat yakalamak istediğiniz hakkında düşünün.  Tüm misafirlerle nazik, konuşkan ve dost canlısı bir iletişim kurarken,diğer yanda hedeflerinizi aklınızın bir köşesinde tutmayı ihmal etmeyin.

2. Cömert olun

Başarılı bir ağ iletişiminin en önemli sırrı, karşınızdakinden aldığınız kadar vermeye gönüllü olmanızdır. Yeni bir potansiyel iş kontağı ile karşılaştığınızda, onun sizin için yapabileceklerinin yanı sıra, sizin onlar için neler yapabileceğinizi de düşünmelisiniz.  Birini mükemmel  bir kontak ile iletişime geçirebiliyor ve problemlerini çözebiliyorsanız gelecekte ondan çok daha fazla yardım alma olasılığınız yüksektir.

 3. Samimi bir takip yazısı gönderin

Bir bağlantı kurduğunuzda, bu bağlantının kaybolup gitmemesini garantiye almalısınız. Bunu sağlamanın en iyi yolu ofisinize döndüğünüzde bağlantı kurduğunuz kişi ya da kişilerle irtibata geçmeniz olacaktır. Kısa ve samimi bir email ile takipte kalın ve yeni bağlantılarınızı LinkedIn de araştırın (ve ücretsiz hesabınızı yükseltmeyi dikkate alın ve Inmail gibi gelişmiş özelliklere giriş hakkı kazanmaya çalışın). Eğer sürdürmekte olduğunuz bir bağlantınız var ise kendisiyle bir toplantı yapmayı ya da kahve içmeyi teklif etmekle birlikte ortak ilgi alanlarınızı ve kariyerle ilgili güncellemelerinizi konuşarak irtibatta kalabilirsiniz.

4. Anlayışlı olun

Sosyal medya uzaktan iletişime  geçmemizi ve daha kolay samimiyet kurmamızı sağlar. Buna karşın insan ilişkilerinin karışıklığına , profesyonel ve kişisel ilişkilerdeki sınırın birbirine karışmasına neden olur. Internet üzerinden iletişimde olduğunuz insanlar ile uygun davranışlarda bulundugunuzdan emin olun ve  özel ile iş hayatlarınızın karışamamsına özen gösterin.

5. Nerede durmanız gerektiğini iyi bilin

Yüzyüze görüşmelerde profesyonellerin yaptığı en büyük hatalardan biri de gereğinden fazla  ısrarcı davranmak ya da konu belirlendikten sonra bağlantı kurduğunuz kişinin içinde bulunduğu ortama saygı duymamaktır. Birçok satış temsilcisi tamamiyle satış yapmak veya ilgilendikleri konulara dar bir bakış açısı ile odaklanmakla meşguldür. Siz de böyle bir durumla karşılaştıysanız ve bu durumu profesyonel bir şekilde idare edebiliyorsanız satış alanındaki bu vizyonunuzu koruyabilirsiniz. -Vizyon, konu sıkıcı hale geldiği ve siz başka konulara geçmek veya birbiriyle ilgili olmayan konuları ilişkilendirmek istediğiniz zamanı size bildirir.- Durumu değerlendirmek için kendinize zaman ayırın ve profesyonel bir yaklaşım gösterdikten sonra bu konuşmayı daha sonraki günlerde kişiyle bağlantıya geçerek veya yeni bir toplantı organize ederek devam ettirebilme durumunuzu düşünün. 3. maddeye bakınız. (Yukarıda)

6. Profesyonel bir hava yaratın

Yeni bağlantılarınızın işinizin ciddiye alınmasına yardımcı olduğundan emin olmak için kendinizi profesyonellik ışığında sunuyor olmanız gerekiyor. Bu, işinizin kolay görünen fakat aslında göründüğünden daha zor olan bölümünü ifade etmekle beraber aynı zamanda sizin ve işiniz için profesyonel bir yüz sunuyor olmak anlamına gelir.Profesyonel anlamda sekreterya hizmeti, sanal ofis ya da hazır ofislerin kullanımı, büyük miktarlarda bir ön ödemeye gerek duymaksızın iyi donanımlı ve modern işyerlerinin avantajlarından yararlanmanızın en iyi yoludur. Benzer şekilde, ihtiyacınız dahilinde profesyonel bir ofis ortamında yer alan toplantı odalarından yararlanmanız karlılığınızı arttırmanıza yardımcı olur.